
Klient/Inwestor – określa przedmiot remontu, oczekiwania, potrzeby, zakresu prac. Przesyła materiały na adres mailowy, zwymiarowane rzuty i plany pomieszczeń ewentualnie mieszkania/domu wraz z projektem lub zakresem prac do wstępnej wyceny.
Wykonawca – przedstawia etapy przygotowania się do realizacji inwestycji, na co należy zwrócić uwagę, jakie pytania zadać poszczególnym/ innym wykonawcom, sprzedawcom.
Na życzenie Inwestora może zostać przekazany kontakt do projektanta/projektantów. Inwestor podejmuje decyzję o ewentualnej współpracy.
Wykonawca dokonuje wstępnej/szacunkowej wyceny i przesyła ją na podany przez Inwestora adres email. W wybranych przypadkach już na tym etapie może nastąpić spotkanie Inwestora z wykonawcą.
– doprecyzowywane są oczekiwania i potrzeby Inwestora
– wykonawca przekaże informacje dotyczące ważnych elementów i kolejności wykonywanych prac przez innych wykonawców dokonujących m.in.: montażu drzwi, podłóg, tapet, listew przypodłogowych, stolarza wykonującego meble i zabudowy.
– omówiony zostanie proces zamawiania materiałów takich jak: kafle, wanny, brodziki, odpływy liniowe, baterie, drzwi, podłogi, meble, zabudowy. Sposób i terminy realizacji zamówień w sklepach stacjonarnych, internetowych. Tzn. jak wygląda realizacja zamówień w rzeczywistości – na co zwrócić uwagę, w jaki sposób zabezpieczyć ustalenia z dostawcą.
– przedstawione i omówione zostają zasady współpracy zawarte w ofercie, rodzaj użytych materiałów.
– udostepnienie bazy współpracujących firm (projektanci, sklepy z kaflami, armaturą, drzwiami, podłogami, stolarzy), gdzie zagwarantowane są specjalne ceny dla klientów korzystających z naszych usług. Klient może, ale nie musi korzystać z firm współpracujących z wykonawcą. Inwestor może dokonywać zakupów w dowolnie wybranych miejscach i korzystać z usług wszystkich firm.
– na życzenie Klienta mogą zostać oszacowane inne materiały, których nie zawiera wycena.
– ustalenie wstępnego terminu realizacji zlecenia w powiązaniu z dostępnymi informacjami dotyczącymi dostępności materiałów – takich jak kafle, armatura i inne


– zakresu prac, materiałów i innych ustaleń, które znajdą się w Umowie o współpracy.
– jeżeli Inwestor korzysta z usług innych wykonawców, np. ekip wykonujących podłogi, montujących drzwi, stolarzy itp. – konieczne jest ustalenie zasad pracy i terminów innych ekip. W przypadku korzystania z firm współpracujących z wykonawcą w w/w zakresie wykonawca samodzielnie koordynuje i ustala poszczególne terminy wykonania prac z innymi wykonawcami. W innym przypadku uzgodnienia i koordynacja prac innych ekip są dokonywane przez Inwestora w porozumieniu z wykonawcą.
Podpisanie Umowy, załączników oraz dokonanie wpłaty zgodnie z zapisami w Umowie
Podczas realizacji inwestycji – na bieżąco – współpraca z Inwestorem lub osoba wyznaczoną przez Inwestora (np. projektant) informowanie o postępach, uzgadniania na bieżąco ewentualnych zmian.
Każda zmiana wpływająca na zakres prac oraz wpływająca w sposób znaczący na wykonanie Inwestycji jest przesyłana poprzez email/ sms lub inna formę komunikacji elektronicznej, a zmiany mające wpływ na wartość usługi/materiałów są zapisywane w formie kolejnych załączników do Umowy.
Zakończenie procesu inwestycji – sporządzany jest protokół odbioru prac.
